[Skip Header and Navigation] [Jump to Main Content]

תפריט ראשי

  • דף הבית
    • חדשות האתר
  • מפת האתר
  • אודות
    • ביוגרפיה - במילים ותמונות
  • תערוכות
    • אהל שרה - לעת בלותי הייתה לי עדנה/ 2006
    • אוסף עבודות מתוך תערוכות קבוצתיות
    • הוואדי - וואדי סאליב
    • קו אדום , קו ירוק - 1994
    • תחילת נעילה - 1994, 2011
    • "....וכפיה תמכו פלך...."
    • אבן מה עשו הבונים - 1996
    • אבן על בד - 1998
    • בחפץ עשתה כפיה - 1992
    • כן, לא, שחור, לבן - 1990
    • כתב תפר - רטרוספקטיבה אמצע הדרך - 2017
      • כתב תפר - אירועים בתערוכה
      • כתב תפר - תמונות בתערוכה
    • מיצר - מיצב מצוייר - 1994
    • סביבתי ואני - 1987
    • סביבתי ואני 2011 - פסטיבל מה שלומי על הגבול
    • פסטביל החג של החגים - בוואדי ניסנאס בחיפה
      • הפרש הכחול - 1988
      • כלה (קאלה) מתכלה - 2001
      • לפתוח בית - 1999
      • מלכת הלבבות בבית של עמי ותמי - 2000
      • מראות בוואדי - 1996
      • מראות ומאורות - 1997
      • סוס עץ או שורשי הצורה האמנותית - 1998
    • שאון של חול מתקתק בשקט
    • שפת הגוף - תערוכה במרחב הוירטואלי
    • תוסס בגוון ספרדי - יקב ראשל"צ - 1994
  • אוסף עבודות
    • דיוקן ואגם - ספר אובייקט - 2003 - 2010
    • דמויות - שפת הגוף
    • טבע דומם בסטודיו
    • לבן על לבן
    • פסל וקול תמונה
    • ריקמה אנושית - דיוקן ספר אובייקט - 2010 -2011
    • רישומים - אוסף
    • שורשים
    • תחריט - אוסף
  • גלריית אמנות
    • ".... וכפיה תמכו פלך...." - תצוגה בגלריה
    • "אהל שרה - לעת בלותי הייתה לי עדנה" - 2005
    • דיוקן עצמי - 2004 - 2006
      • ספר אובייקט - משירת האגם הגווע - דיוקן ואגם
    • דמויות - מתוך אוסף עבודות
    • הים מצייר לי - פרוייקט ים בחיפה - חוף דדו 1996
    • השורש - מתוך אוסף עבודות
    • טבע דומם - מתוך אוסף עבודות
    • מיצב - תחילת נעילה
    • ספר אובייקט - תחילת נעילה
    • פסטיבל החג של החגים בוואדי ניס נאס
      • הפרש הכחול
      • כלה(קאלה) מתכלה
      • לפתוח בית
      • מלכת הלבבות בבית של עמי ותמי
      • מראות בוואדי - 1
      • מראות בוואדי - 2
      • מראות ומאורות
      • סוס עץ או שורשי הצורה האמנותית
    • פסל וקול תמונה - מתוך אוסף עבודות
    • ריקמה אנושית - דיוקן ספר אובייקט - 2010
    • תערוכות יחיד
      • אבן מה עשו הבונים - 1996
      • אבן על בד - 1998
      • בחפץ עשתה כפיה - 1992
      • כן,לא, שחור, לבן - 1990
      • מיצר - מיצב מצוייר - 1994
      • סביבתי ואני - 1987
  • גלריית צילום
    • התערוכה 'סביבתי ואני' - המסע והסביבה החדשה
  • גלריית וידאו
    • אהל שרה - 2006
    • הים מצייר לי - 1995
    • המיצב - תחילת נעילה
    • זיכרונות ילדות - שיר וציור
    • כלה (קאלה) מתכלה
    • מיצר - מיצב מצוייר
    • מראות בוואדי - 1996
    • סדנת ציור דיוקן עצמי
    • סוגרים בית - פותחים חלון
    • פסל וקול תמונע
    • תחילת נעילה - 1994
  • מחקר
    • The Book Object - Out of the Research
    • ציורי דיוקן עצמי - מתוך המחקר
    • ציטוט קטעים מתוך המחקר
    • תקציר תיאורי מקרה ומחקר
    • תקצירי כנסים
  • מאמרים - קישורים וכותרות
  • מאמרים
    • "את לא מעתיקה את הטבע, את יוצרת טבע חדש" - ר' בסדנא לדיוקן עצמי
    • "בחפץ עשתה כפיה" - תערוכה
    • "בציירו את עצמו הוא מעניק לעצמו צורה" - הזעקה למשמעות
    • "הזמן הוא נהר ללא גדות" - על נהר, זמן, שעון ועל טקסטים משוחחים
    • "הייתי רוצה שחיי יהיו יצירת אמנות" - יצירת הדיוקן של ה'עצמי' במחקר פרשני מבוסס אמנות
    • "הים מצייר לי" - אמנים מציירים בים
    • "קיים רק מסע אחד פנימה: אל תוך עצמך"
    • "ראי, ראי, הגד נא לי"
    • "שלהי דקייטא קשיא מקייטא" - סוף הקיץ קשה מן הקיץ
    • "תשלים את דמותך" , תשלים עמה - צייר את דיוקן ה 'עצמי' שלך
    • אם ברצונך לפענח את פני השקטים עליך לחפש....לגלות - על ציורי דיוקן עצמי של אסתר ויתקון
    • דיוקן עצמי: מחקר- עצמי ביצירת טקסט ויזואלי ופיענוחו ב 'שרשרת ההתבוננויות'
    • האשה באמנות בינתחומית - הזמנה והצצה
    • הקנקן ומה שיש בו - תסתכל/ האם צריך לשים גבולות לאמנות
    • מ "כן, לא, שחור, לבן" ועד "תחילת נעילה" - גלגולה של תערוכה
    • מה בין יונה הנביא ובין היונה של נוח - עיונים בסיפור יונה במעי הדג בגישה יונגיאנית
    • מה שעומד בין זמן לדיוקן
    • סדנא לדיוקן עצמי - כיצד? מהו התוצר? איזה הקשרים נוספים? - אתם שואלים אני עונה - חלק III
    • סדנא לדיוקן עצמי - למי? למה? איך? איפה? - אתם שואלים אני עונה - חלק I
    • סדנא לדיוקן עצמי - מדוע ציור? מדוע ציור דיוקן עצמי? איך? - אתם שואלים אני עונה - חלק II
    • צייר למופ"ת - החלל העמוק של טד בר
    • ציירים למופ"ת - סדנת דיוקן עצמי
  • אומנות בחינוך
    • "מוזיאונית" - ערכות למידה
    • אמנות וקהילה
    • המרכז הבינתחומי ללימודי אמנות - במכללת גליל מערבי
    • ישיבה תיכונית לאמנויות ומדעים - קריית אתא
    • סדנא בינתחומית - "הכתם הצהוב"
    • תכניות,פרוייקטים, ימי עיון
  • מיזמים
    • הים מצייר לי - פרוייקט ים בחיפה
    • חיפה - ישן עם חדש - חוצות יוצרים
    • כנס יצחק - מפגש יצירה בינלאומי - שותפות 2000 גליל מערבי
    • ספורט-ארט - פרוייקט מכביה באומהה
    • ציור קיר- היכל התרבות בנהרייה
    • קיר ברק
    • ילדי גן עדן - דייטון אוהיו וגליל מערבי
  • כתבו עליי
    • ספר אורחים
  • סדנא לדיוקן עצמי
    • דיוקן עצמי - רשימת מאמרים
    • תיאורי מקרה
      • הדיוקן של רינה
      • המקרה של נועה
      • המקרה של רותי
      • המקרה של שירה
      • תיאורי מקרה בסדנא קבוצתית 1
    • סרטונים - הסברים והדגמות - אתם שואלים אני עונה
    • סרטונים - הסברים והדגמות חיות.
    • תכנית סדנאות, סמינרים והרצאות
    • תערוכת ציורי דיוקן עצמי - משתתפי הסדנא
  • סטודיו נורית - ארט
    • אירועים
  • שירה
    • ארטפואטיקה - שיח בין שיר וציור
      • שיר וציור מהדהדים זה לזה
    • זמן שירה - קוראת שירה
    • שאון של חול מתקתק בשקט
  • 'בלוגיסטיקה ' - הבלוג שלי
  • צור קשר
  • אוצרת - יוצרת
    • בראשית בר[א]קוד
    • התערוכה: דיוקן - שלי, שלך - והשתקפויות
    • מלון אורחים - פני אדם
    • סלסלה - ותרוממך תכבדך כי תחבקנה - סיגל מאור
    • צפופים לרווחה
  • ארכיון - אלבומים לפי נושאים

בלוגיסטיקה

אנו נדונים להיות חופשיים

קטגוריות בלוג

  • new בחר קטגוריה (0)
  • אמנות (53)
    • מיצב (3)
    • מיצג (15)
    • עבודות סביבתיות (4)
    • שיר וציור (11)
    • שפת הגוף (5)
    • תערוכות (8)
  • כללי (8)
    • אמנות וחינוך (1)
      • ישיבה תיכונית לאמנויות (1)
    • שיר סיפור (1)
    • שירה (5)
    • תכנים אישיים (0)
  • ציור ושיר (5)
  • קול קורא (4)
  • שירה (1)

פרסומים אחרונים בבלוג

  • קיימת או שלא קיימת - שאלתי ואתם עניתם
  • ארבעים שנה אקוט בדור - יומולדת 40 למלחמת יום הכפורים
  • וכפיה תמכו פלך - תערוכה - נורית צדרבוים
  • זה בא וזה הולך - וכלום לא קורא ( או שהכל קורה)
  • לא נגמר לי הסוס - ואיך זה לעזאזל קשור לאמנות ?

לפרסומים קודמים

פרסומים פופולריים

  • בד על בד
  • מראות ומאורות ( החג של החגים 3 - 1997)
  • קול קורא - דיוקן אחד ליום - ואתם אומרים (4)
  • החגים שאחרי החגים
  • אדם קם ועם / נורית צדרבוים

לפרסומים קודמים

שפות

  • English English
  • עברית עברית
דף הבית » בלוגים » הבלוג של nuritart

קול קורא - דיוקן אחד ליום - ואתם אומרים (1)

נשלח על ידי nuritart ב-ג', 29/10/2013 - 07:56
  • דיוקן
  • דיוקן אחד ליום
  • מחקר
  • מעלה
  • קול קורא

הו 'קול קורא' שפונה לכל אחד ואחד מכם. לכל מי שנתקל בהודעה זו.

 

 

בימים אלה אנחנו נמצאים בשלב השני והחשוב ביותר של המחקר שלנו (ראו כאן- http://www.womenresearchcenter.co.il/?page_id=21),

וזה השלב שאנו נשמח לעזרה ולשיתוף פעולה מצדכם.

 

מדי יום אפרסם כאן דיוקן אחד – דיוקן שאותו בצעתי במהלך הראיונות של הנחקרים. כל מה שאני מבקשת מכם הוא להתבונן על הדיוקן ולכתוב עליו או על הדמות, כל מה שעולה בדעתכם.

 

מה אתם חושבים על הדמות? איך היא נראית לכם? מה היא חושבת? מה היא מרגישה? או כל דבר שרק עולה בדעתכם באופן חופשי לחלוטין. זה לא מבחן, אנו לא בוחנות אתכם, אנו מבקשות לאסוף מה שיותר אינפורמציה על הדיוקן.

 

אין כאן נכון או לא נכון. יש כאן רק דבר אחד, מה זה עושה או מה זה אומר לכם. כל מילה, כל הגיג, כל מחשבה שלכם יכולה להוסיף ולתרום לנו לצרכי המחקר שלנו.

 

ראו בזה סוג של 'ספורט יומי' – פשוט היכנסו, התבוננו, תרשו לעצמכם להפליג במחשבה וכתבו כל מה שרק עולה לכם בראש תוך כדי התבוננות בדיוקן. אפשר להתייחס לכל דבר, לצבע, לצורה, להבעה, למבנה או לכל מה שנראה לכם.

 

מדי יום נפרסם כאן בדף שלנו 'דיוקן אחד' – הנכם מוזמנים להיכנס להגיב – ולא הפעם אין זה עניין של 'אהבתי' או 'לא אהבתי' – הפעם אנו זקוקות למילים שלכם.

 

ותודה מראש לכל מי שתרם ממחשבתו, מרעיונותיו, בכך אתם מסייעים למחקר שאת תוצאותיו כמובן נפרסם בהמשך.

 

חשוב לציין, שגם אם אתם מופיעים כאן בפייסבוק בשמכם, במחקר עצמו לא נפרסם את שמכם, אלא אם כן, תרצו שנעשה זאת.

 

בתודה מראש ד"ר נורית צדרבוים, ד"ר חיה בנדק, ד"ר מיכל קולן.

 

והנה כבר הדיוקן הראשון - צאו לדרך.

 

    ©כל הזכויות שמורות לנורית צדרבוים



צוייר על ידי נורית צדרבוים במהלך הראיון. מרואיינת X ( שמה שמור במערכת)


כל הזכויות שמורות לנורית צדרבוים


  • הבלוג של nuritart
  • Share

אני מתבונן על התמונה ושואל את

הוגש ע"י יאיר בן־חיים (לא נבדק) ב־א', 03/11/2013 - 10:46.

אני מתבונן על התמונה ושואל את עצמי, מה יש לך לומר לי היום גברתי הנכבדה.
והיא משיבה לי. " את שיש לי לומר אני שומרת לעצמי, לא כל מה שעל ליבי אני יכולה לשתף, באופן כללי אני לא מתלוננת, אומרת תודה על מה שיש, כל עוד אני ובני ביתי בריאים אני מודה לבורא עולם ישתבח שמו, כמה שאני אוהבת את בורא עולם, בשבילי הוא ההגה לחיים, אני לא זזה מטר בלעדיו, אני חשה שהוא מלווה אותי בכל נשימה, בכל מחשבה, אני יודעת שהוא כאן לצידי, וזה עושה לי טוב על הלב. זה שאני יושבת כאן ופתאום אני הופכת למודל פנים זה מחמיא לי, אני אישה המודעת לחיצוניות שלי ואני די מרוצה ממה שהגוף שלי קיבל בבריאת עולם. הליפסטיק בסדר, אני מודעת לכך שאני יפה, יופי זה דבר טוב, אך בעבורי הוא לא היה קלף כדי לנצח. ועכשיו בדיוק אני חושבת, רגע מה אני עושה כאן, הבטחתי לילדים שהיום אני מכינה להם את הקובה בסלק שהם כה אוהבים, ופתאום אני הופכת להיות דוגמנית, שיהיה.

  • השב

תודה יאיר, איזה יפה. איש

הוגש ע"י nuritart ב־א', 03/11/2013 - 21:23.

תודה יאיר,
איזה יפה. איש מצחיק אתה.
נורית והצוות

  • השב

דמות האישה החושנית והמהורהרת

הוגש ע"י מידד גוטליב (לא נבדק) ב־ה', 31/10/2013 - 07:51.

דמות האישה החושנית והמהורהרת היא ההשתקפות של האני שלך כגלגול לכחול ולצהוב
והכתם הצהוב הוא העין השלישית

  • השב

אני חושב על הציירת, על דיוקן

הוגש ע"י מידד גוטליב (לא נבדק) ב־ה', 31/10/2013 - 06:31.

אני חושב על הציירת, על דיוקן האישה החושני והמהורהר, על רק על עצמי לספר ידעתי על ההשתקפות של הראי הפנימי על הצהוב ועל הכחול
ועל הרקע הזה אני מבין מדוע הכתם הצהוב הוא בנקודת העין השלישית .

  • השב

הי מידד היקר, חיכיתי לראות אם

הוגש ע"י nuritart ב־ה', 31/10/2013 - 06:43.

הי מידד היקר,
חיכיתי לראות אם ומתי תגיע גם התגובה שלך.
לא, אי אפשר שבמחקר לא יהיה משהו גם ממך. נקודת המבט שלך והתובנות שלך מעניינות , חשובות ותורמות.
העלית כאן זווית מעניינת והמון תודה על שיתוף הפעולה.
אנו מקוות שתמשיך לעקוב ולהגיב.
נורית והצוות

  • השב

פנים חתומות שלא מסגירות דבר.

הוגש ע"י רחל מיכאל (לא נבדק) ב־ד', 30/10/2013 - 16:47.

פנים חתומות שלא מסגירות דבר. היא מתבוננת רחוק, עסוקה במחשבותיה ומתעלמת מהצופה בה. אולי לא מודעת לכך שמסתכלים עליה. הצבע הכחול שולט בדמות - מעורר תחושת קרירות. היא בצל לא נחשפת יותר מידי. היא לא כאן.

  • השב

הי רחל, הנה ראיתי את

הוגש ע"י nuritart ב־ד', 30/10/2013 - 17:09.

הי רחל,
הנה ראיתי את תגובתך.
תודה רבה על דברייך. אנו שמחות שהרמת את הכפפה ומקוות שתמשיכי לעקוב ולהגיב.
תרמת רבות למחקר
נורית והצוות

  • השב

נראית לי אשה שנבגדה או ננטשה.

הוגש ע"י הלל (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 18:02.

נראית לי אשה שנבגדה או ננטשה. יש לה מתח של הבעה קפדנית-חשדנית בצידי הפה. עם זאת היא נראית לא שקועה בדיכאון אלה מעשית, בגישה של "זה מש שיש".
הצד הצהוב-מואר מראה אישה יותר חייובית או אופטימית, שעדיין מאמינה בטוב שבאנשים. הצד הכחול נראה קריר וחשדני יותר - ויותר דומיננטי בציור.
נראית כאישה שיש לה קונפליקט פנימי: לבטוח או לברוח?

  • השב

תודה הלל על שיתוף

הוגש ע"י nuritart ב־ד', 30/10/2013 - 17:12.

תודה הלל על שיתוף הפעולה.
מעניין.
תודה

  • השב

קבלת הדין

הוגש ע"י שרה אהרונוביץ קרפנוס (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 16:30.

קבלת הדין

  • השב

תודה שרה. נקלט. נורית

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 16:35.

תודה שרה.
נקלט.
נורית

  • השב

קבלת הדין.

הוגש ע"י שרה אהרונוביץ קרפנוס (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 16:29.

קבלת הדין.

  • השב

בעין ימין שלה מתבוננת טיפה

הוגש ע"י מיה (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 16:27.

בעין ימין שלה מתבוננת טיפה בביקורתיות אך גם נכספת למשהו. בעין שמאל מביטה ממקום עגום ויותר "מציאותי", מקבל, שמעצב על פניה את השנים והכאב. הדמות כחולה, עגמומית מהולה באדום במקומות שפצעים עדיין לא הגלידו. כשמביטים על הציור מרחוק הדמות נראית יותר אופטימית מקרוב רואים את הכאב.

  • השב

תודה מיה, על שתרמת

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 16:37.

תודה מיה, על שתרמת מהתבוננותך. עזרת לנו מאד.
מקווים שתמשיכי לבקר, ולהגיב כאשר יופיעו דיוקנאות נוספים.
נורית והצוות

  • השב

תודה רבה לכל המגיבים. יופי של

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 15:05.

תודה רבה לכל המגיבים. יופי של תגובות קבלנו כאן. אנו אוספות כל פירור של מידע ותגובה. תרמתם רבות למחקר. אנו מקוות שתמשיכו לעקוב אחר הדיוקנאות שנפרסם בהמשך.
תודה מנורית והצוות

  • השב

האישה בכחול הדבר הראשון שבולט

הוגש ע"י חלי וקנין (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 12:57.

האישה בכחול
הדבר הראשון שבולט לי לעין זה הצבע הכחול של הדמות הנשית.
הצבע הכחול הזה משדר לי רגיעה, מעמקים של ים.
משיכות מכחול חזקות, נותנות דגש על הבעות הפנים, תווים חדים.
מסביב לדמות הנשית יש כתמי צבע אדום המסמלים בעיניי את אש החיים, החיות הפנימית שהיתה קיימת בדמות אך עתה היא במצב של התבוננות פנימה.
הצבע הכחול והמבט מביעים סוג של תקשורת. תקשורת פנימית של הדמות אל עצמה, ותקשורת החוצה אל העולם הבא לידי ביטוי במבט המופנה חצי קדימה חצי לצד.המבט מביע עצב, ניסיון חיים למוד תלאות, קצת כאב..
הגבות מורמות מעט, כאילו תמהות, שואלות, מופתעות..
אזור הפה נראה חצי מחויך וחצי רציני. השפתיים סגורות.. שומרות משהו בפנים..
יש תחושה שלדמות הזו יש המון מה לומר.. יש שם סוד.. היא תפתיע אותנו ברגע שתספר..
בהצלחה לדמות הכחולה!

  • השב

תודה חלי יקרה, אני מודה לך

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:34.

תודה חלי יקרה,
אני מודה לך מאד על שיתוף הפעולה. החומר ישמש אותנו בהמשך
ואני מקווה שתמשיכי לעקוב אחר הדיוקנאות, ולתת חופש למחשבותייך ולאשר עולה במוחך, בעינייך ובלבך.
נורית

  • השב

תודה! נהנית מאוד מהיצירות

הוגש ע"י חלי וקנין (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 16:50.

תודה! נהנית מאוד מהיצירות ומשיתוף המילים .. בהצלחה!

  • השב

המבט של הדמות ממוקד לאינסוף

הוגש ע"י אשר גיבל (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 12:09.

המבט של הדמות ממוקד לאינסוף או שאיננו ממוקד ומופנה פנימה לתוך הנפש,
השקט והשלווה בפני הדמות מטעה קצת כי המציאות עומדת לאתגר אותה,
ונראה לי שהיא נכנסת לתקופה יותר סוערת בחייה,
אולי תידרש למאמצים גדולים ממה שהורגלה בהם,
את זה אני מסיק מהסתערות הצבע הכחול על משטח התמונה,
מריחת הצבע בכחולים היא הרבה יותר נמרצת אבל הדיוק נשמר ,
מה שמעיד על אופי הדמות שגם בסערות הנפש תשמור על צלילותה,
פה בקטע הזה עוצרת הדמות לרגע, כדי להחליט על דרכה , ואני רק יכול לנחש מה תחליט,
אבל מעדיף לחכות רגע ולקבל את התשובה מן המוכן,
אם הדמות מייצגת את המין הנשי ,מכאן ניתן רק להעריצה

  • השב

אשר היקר, תודה מקרב לב שהרמת

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:37.

אשר היקר,
תודה מקרב לב שהרמת את הכפפה. תרמת לנו רבות. הניתוח שלך מעניין.
אנו מקוות שתמשיך לעקוב, ותתרום לנו מיכולת ההתבוננות שלך ומיכולת הביטוי שלך.
ושוב תודה
נורית והצוות

  • השב

האישה בכחול הצבע הכחול בולט

הוגש ע"י חלי וקנין (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 12:05.

האישה בכחול
הצבע הכחול בולט בתמונה. צבע כחול של רוגע, תקשורת במבט.
משיכות מכחול חזקות, מבליטות.
מסביב לשיער של הדמות הנשית, יש צבע אדום, סימן לאש החיים, לחיות הפנימית שיש לדמות. הצבע הכחול מנסה להרגיע את הצבעוניות של הדמות.
מבט העיניים פונה חצי קדימה חצי הצידה.. יש בהן עומק, עצב, תובנה, כאב.
השפתיים סגורות אך יש תחושה של חצי חיוך.. כאילו הדמות רוצה להגיד.. אך שותקת.. יודעת אך לא משתפת.. יש לה סוד.. יש לה משהו שיפתיע כשהיא תפתח את הפה..
הגבות קצת מורמות. יש איזה תחושה של סימן שאלה במבט שלה..
הדמות הזו מסקרנת.
הייתי רוצה לשמוע אותה..
בהצלחה אישה כחולה!

  • השב

המבט של הדמות אם הוא בכלל

הוגש ע"י אשר גיבל (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 11:57.

המבט של הדמות אם הוא בכלל מפוקס זה לעבר האינסוף, יכול להיות שהדמות חושבת על עתיד, לא בדיוק משהו שצריך לבצע כרגע, מעין הרהורים או שרעפים,
אם המבט אינו מפוקס אז יכול להיות שמחשבותיה נודדות פנימה,
לא נראה לי שהדמות מוטרדת מהמציאות העכשווית, כי פניה נראות שלוות ומעוררות חיבה , לגבי הצבעים יכול להיות שדווקא היא נמצאת בתקופה של אינטנסיביות כי הכחיל שמסתער על שאר הצבעים די גועש ומשיכות המכחול נראות יותר נחרצות, כלומר בתוכה פנימה נראה לי שהדמות עומדת להיות מאותגרת, למרות שבצבעים החמים משיכות המכחול עדינות יותר, בכל מקרה היא על סף החלטה אם להיסחף באתגר,

  • השב

אשר יקר, תודה לך על התוספת.

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:40.

אשר יקר,
תודה לך על התוספת. כל אינפורמציה חשובה ומועילה.
נורית

  • השב

דיוקן האישה מזכיר לי את פניה

הוגש ע"י יהודית מליק שירן (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 11:51.

דיוקן האישה מזכיר לי את פניה של המשוררת יונה וולך ז"ל. מבט נוגה מחד, נחרץ ונחוש מאידך. ויש בו יופי בלכידות המבע. עין ימין מתבוננת במטרה במבט רך ועין שמאל מוארת במבטה ומעבירה נחישות והתמקדות. המבט החצוי הזה ניבט אלי ומשאיר בי געגוע מהורהר.

  • השב

יהודית יקירתי, איזה יופי

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:42.

יהודית יקירתי,
איזה יופי שתרמת מהבנתך ומהידע שלך ומהרגישות שלך.
יופי של הבחנה, אהבתי אותה.
בכל מקרה, כאן לא מדובר אם אהבתי או לא, כל מידע שמביאים אלינו מתוך התבוננות הוא בעל ערך רב.
אנחנו מודות לך, ומקוות שתמשיכי לעקוב אחר הדיוקנאות ולתרום מהרגישות שלך ומהיכולת שלך לקרוא טקסט ויזואלי.
תודה
נורית והצוות

  • השב

בשבילי זה דיוקן אנונימי, לא

הוגש ע"י כרמלה טייכמן (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 11:35.

בשבילי זה דיוקן אנונימי, לא ברור אם דיוקן עצמי של המציירת או דמות שישבה מולה או דמות דמיונית. הרגשות בדיוקן מעורפלים - אין שמחה ואין עצב, אין חיוך מזמין ואין התבוננות פנימית. לדעתי המבט של הדמות בדיוקן הוא מבט של ציפייה ותו לא.

  • השב

תודה לך כרמלה. המידע שתרמת

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:43.

תודה לך כרמלה.
המידע שתרמת כאן, האופן שבו את רואה את הדברים חשוב לנו מאד, לצרכי המחקר.
אני מודה לך שהשתתפת ומקווה שתמשיכי לעקוב אחר הדיוקנאות ולתרום מיכולת ההתבוננות שלך.
תודה
נורית והצוות

  • השב

הפנים תופסןת את כל שטח המצע

הוגש ע"י אביבה בייגל (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 11:34.

הפנים תופסןת את כל שטח המצע וגורמות לצופה להתמקד בהבעה בלי שום אפשרות
"לברוח" לרקע.
הצבעוניות חזקה ומאד אקספרסיבית.
המבט- מצועף אבל גם ממוקד באיזו שהיא נקודה במרחק.
האף גדול ובולט נותן תחושה של עוצמה לפנים.
השפתיים סגורות ומעט קפוצות- מעבירות לי תחושה של שמירה על סוד, או חוסר רצון לדיבור יתר.

  • השב

שלום אביבה, אנחנו מודות לך

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:45.

שלום אביבה,
אנחנו מודות לך מאד שתרמת את חלקך. שהבאת את נקודת המבט האישית שלך. זה בדיוק מה שאנו צריכות למטרת המחקר.
מקוות שתמשיכי לעקוב אחר הדיוקנאות שנפרסם כאן.
המון תודה
נורית והצוות

  • השב

עצוב, תמונה של חשבון נפש.

הוגש ע"י אנונימי (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 10:44.

עצוב, תמונה של חשבון נפש.

  • השב

תודה לך אנונימי. שמחות על

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:47.

תודה לך אנונימי.
שמחות על תרומתך. נשמח אם תמשיך/י לעקוב אחר הדיוקנאות שנפרסם בהמשך ונודה לך גם בהמשך על כל מידע אישי שתביר/י אלינו
נורית והצוות

  • השב

הדמות כחולה וכן העיניים

הוגש ע"י אנונימי (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 10:26.

הדמות כחולה וכן העיניים ולמרות ה"קור של הצבע" העיניים חמות ומביעות החלטה ונחישות.

  • השב

תודה לאנונימי על

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:50.

תודה לאנונימי על התגובה,
שמחתנו לקבל אותה, מקווים שתמשיך/י לעקוב ולהגיב.
כל מידע מועיל ומפרה את המחקר
בברכה
נורית והצוות

  • השב

מבט נוקב,פזילה קלה המוסיפה

הוגש ע"י אירית תל אביב (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 10:15.

מבט נוקב,פזילה קלה המוסיפה נופך למבט.
הפה סגור באופן מודגש ,בניגוד לעיניים הפעורות לרווחה.
האף והלחי הגבוהה משדרים "אף למעלה".
יש מצב שתכף יצוץ חיוך קל בזוית הפה .
הייתי עומדת ומסתכלת עליה כי יפה היא בעיני,אח לא הייתי נגשת ופותחת אתה בשיחת סרק.

  • השב

תודה אירית, אנו שמחות מאד

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:51.

תודה אירית,
אנו שמחות מאד שהרמת את הכפפה ונתת לנו מתוך ההתרשמות שלך. ההבחנות שלך חשובות מאד ותורמות למחקר.
אנו מקוות שתמשיכי לעקוב אחר הדיוקנאות שנמשיך לפרסם. כל מידע כזה הוא חשוב ותורם למחקר.
תודה
נורית והצוות

  • השב

מבט נוקב,פזילה קלה המוסיפה

הוגש ע"י אירית תל אביב (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 10:13.

מבט נוקב,פזילה קלה המוסיפה נופך למבט.
הפה סגור באופן מודגש ,בניגוד לעיניים הפעורות לרווחה.
האף והלחי הגבוהה משדרים "אף למעלה".
יש מצב שתכף יצוץ חיוך קל בזוית הפה .
הייתי עומדת ומסתכלת עליה כי יפה היא בעיני,אח לא הייתי נגשת ופותחת אתה בשיחת סרק.

  • השב

מבט נוקב,פזילה קלה המוסיפה

הוגש ע"י אירית תל אביב (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 10:12.

מבט נוקב,פזילה קלה המוסיפה נופך למבט.
הפה סגור באופן מודגש ,בניגוד לעיניים הפעורות לרווחה.
האף והלחי הגבוהה משדרים "אף למעלה".
יש מצב שתכף יצוץ חיוך קל בזוית הפה .
הייתי עומדת ומסתכלת עליה כי יפה היא בעיני,אח לא הייתי נגשת ופותחת אתה בשיחת סרק.

  • השב

א. הכחול בהשפעת ד"ר נורית

הוגש ע"י אנואל (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 10:12.

א. הכחול בהשפעת ד"ר נורית צדרבוים.
ב. הדמות - אשה בת כ-28 שנה.
ג. חתומה על הדיוקן טלי, 9.1.12 .
ד. העיניים: האחת ,הימנית שלה (השמאלית מצד הצופה)חולמנית צופה למרחוק והאחרת - מביטה היישר לעיני העומד מולה פנים אל פנים במבט מתמקד מתגונן מאפיל חודר ואוהב.
ה. אין ריסים.
ו. אף בשרני משהו יצוק ומגשר בין חרי-אף בנחיר השמאלי שלה (ימני של הצופה) הפתוח לקו המיתאר שאיננו מן הנחיר הימני המוסתר שלה אל הלחי ורק קו דק אדום שם בצד הימני שלה במקום בו היה יכול להיות קו עזר להבעת השפתיים...
ז. שפתיים די ארוטיות. הדוקות מבע מן החיוך החבוי בקצה שפתה השמאלית (שלה)...
ח. שיער קצוץ מסודר חלקית משני עברי פניה כולל האדום אדום הזה בשמאלה למעלה ובימינה מתחת לשפתיה ולסנטרה אל עבר אוזניה הנסתרות - - - . . .

  • השב

שלום אנואל והמון תודה. יופי

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:54.

שלום אנואל והמון תודה.
יופי של התייחסות. אנו מודות לך מאד על שנענית לקריאתנו. כל מידע כזה מוסיף ותורם לנו למחקר.
צורת ההתבוננות רצינית ומעניינת מאד, ואנו מקוות לקבל ממך התרשמות גם בדיוקנאות הבאים שנפרסם.
תודה
נורית והצוות

  • השב

בשמחה ובעניין :-) מרגיש שותף

הוגש ע"י אנואל (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 15:36.

בשמחה ובעניין :-) מרגיש שותף אמתי למחקר ! :-) אנואל-ה.מ. האזרח

  • השב

השפתיים מעבירות בי הרגשה כי

הוגש ע"י סיגל (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 09:52.

השפתיים מעבירות בי הרגשה כי הדמות דרוכה, מחכה, מצפה שיקרה משהו, כך גם הגוון המואר הצהבהב בצד השמאלי, מן תקווה, ציפייה, מבט חודר עמוק, שאולי גם נובע מהכחול המשתלט על הדיוקן.

  • השב

תודה סיגל, שמחה שהתייחסת. זה

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:57.

תודה סיגל,
שמחה שהתייחסת. זה תורם לנו רבות.
תמשיכי לעקוב, כל אינפורמציה שתגיע אלינו ממך תתרום למחקר.
המון תודה
נורית והצוות

  • השב

השפתיים מעבירות בי הרגשה כי

הוגש ע"י סיגל (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 09:46.

השפתיים מעבירות בי הרגשה כי הדמות דרוכה, מחכה, מצפה שיקרה משהו, כך גם הגוון המואר הצהבהב בצד השמאלי, מן תקווה, ציפייה, מבט חודר עמוק, שאולי גם נובע מהכחול המשתלט על הדיוקן.

  • השב

נראה שהבחורה חולה, יש בעבודה

הוגש ע"י אנונימי (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 09:17.

נראה שהבחורה חולה, יש בעבודה תחושה של מניפולציה

  • השב

תודה, כל מידע וכל מחשבה

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 14:58.

תודה,
כל מידע וכל מחשבה תורמים לנו לטובת המחקר.
מודות על התגובה ומקוות להמשיך לקבל גם בהמשך
נורית והצוות

  • השב

מה שמעביר בי הדיוקן הזה

הוגש ע"י אנונימי (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 09:04.

מה שמעביר בי הדיוקן הזה הוא:

הבעה עמוקה, מלאה בגעגועים. קצת עצב. ציפייה למישהו שיגיע , שיקרה כבר. .
מבט מרוחק אל עבר העבר הרחוק, המוכר והיפה. , ימים שלא יחזרו ... געגוע כואב.
שפתיים נפוחות מנשיכות מקומיות ברגעים שכאלה של מחשבות אבודות לאחור , השואלות מתי? מתי כבר יגיע ? מתי יחזור , ויחזיר לו במעט את הימים היפים שעברו כבר.ויחזיר לו במעט את התחושה הנפלאה .

  • השב

תודה לך אנונימי, מודות לך מאד

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 15:01.

תודה לך אנונימי,
מודות לך מאד על המידע ועל ההתבוננות. כל מידע כזה הוא חשוב מאד ותורם למחקר.
נודה לך אם גם בהמשך נזכרה לקבל תגובותיך.
הרבה תודה
נורית והצוות

  • השב

שפתיים מכווצות ומובלטות

הוגש ע"י אש"א (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 08:15.

שפתיים מכווצות ומובלטות החוצה, במעין 'מנוד ראש פנימי', כמו נותנת האישה שבתמונה (עבורי היא אישה, ממבט ראשון) דעתה אודות אי מה שגורם לה אי נחת; ארשת טירדה.
מבטי עולה שוב אל עיני הדיוקן.
אולי נדמה לי כי יש שם צל, מתחת לעפעף? אולי דמעה?
משיחות הכחול, שביניהן שירטוט השפתיים האדומות וכתמי האור הצהוב בין הגבות ועל עצם הלחי, מעבירות תחושת תנועה מרוסנת, מאופקת, עצורה.
על מה היא חושבת, זו שבתמונה? מה היא שותקת החוצה?

  • השב

אשה עצובה, רזה מידי. מביטה

הוגש ע"י אנונימי (לא נבדק) ב־ג', 29/10/2013 - 08:14.

אשה עצובה, רזה מידי. מביטה פנימה והחוצה באותה עת. שפתים שיכולה היתה להיות בהן מלאות (בשורוק) קפוצות ולא מרוצות. כבר לא צעירה - יש לה שקיות מתחת לעיניים שהן מסימני הגיל, העייפות והבריאות הלקויה. נראה שיש לה סיפור חיים קשה.נראת כבת לעדות המזרח.
הצבעים משקפים את הלך הרוח כיון שהכחול שולט והאדם בפינות - נוכח אך דחוק לצד.
****
בהצלחה במחקרכן המעניין.

  • השב

תודה רבה לאנונימי/ת על

הוגש ע"י nuritart ב־ג', 29/10/2013 - 15:03.

תודה רבה לאנונימי/ת על התגובה, ועל שיתוף הפעולה.
אנו שמחות לקבל את תגובותיך ומקוות להמשיך ולקבל גם בהמשך בדיוקנאות הנוספים שנפרסם.
הרבה תודה
נורית והצוות

  • השב
  • 1
  • 2
  • לעמוד הבא ›
  • לעמוד האחרון »

פרסום תגובה חדשה

ערך מאפיין זה ישאר פרטי ולא יוצג באופן ציבורי.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • תגיות HTML מותרות: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.

מידע נוסף על אפשרויות מבנה קלט

Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

האתר נבנה על ידי שיווק יצירתי - ניהול ושיווק אתרי אינטרנט
כל הזכויות שמורות  © 2010

[Jump to Top] [Jump to Main Content]